Taggar

, , , , , , ,

Igår blev det drinkar på Ojo 

    
 Lite housemusik med live DJ och såpbubbelmaskin och underbart väder. Helt sjukt att temperaturen inte sjunker under typ 25° i runda slängar. Spelar ingen roll om det är mitt i natten eller tidigt på morgonen. Från 06:30-08:00 så stiger tempen snabbt till runt 30°. Men vem klagar🙂

Vi käkade lite pasta på Pasta & Spagetthi House igen och provade även deras Tiramisu och konstaterade att min är bättre. 

 07:18 idag  morgonpromenad ner till strax innan kite-beach sen bort till Cabarete Coffee Company. 
 Grym kaffe precis som igår och våffla. Sen hälsade vi på grannarna över gatan.  

    
 En timme i solen och sen ner till Lek och Santo och Lilo våra kite instruktörer. Idag fick jag öva lite bodydrag med bräda och öva mig att ta mig upp på bräda. Svårt men väldigt roligt att man går framåt. Sen träffade vi Laurel som äger skolan och pratade lite med henne, hon skulle ut och kite nu runt 16:00. 

Gav Edwin en av instruktörerna lite livscoaching som verkade uppskattat. 

Snabb dusch och ner på Fresh Fresh för en liten eftermiddagssmoothie. 

Livet är hårt!