Taggar

, , , , ,

I lördagskväll var det dags igen för ett riktigt åskväder. Det regnade katter & hundar samt åskade precis ovanför hotellet i några timmar på kvällen. Typ var 10-20s så blixtrade det till, dock svårt att fota eftersom det låg precis ovanför oss och man inte kände för att gå ut i regnet :) 

 Men i söndags tröstade vi oss med att kiteboarding. Jag tog min andra lektion och fick lära mig att hantera kiten men en hand, sitta ner, gå med den fram och tillbaka samt krascha den ett antal gånger. Sen drog vi ut till havs och där var det betydligt svårare att hantera kiten med 1.3m vågor och oroliga vindar. Vi fick iaf. till med ett par bodydrags (man låter kiten dra en genom vattnet och så ligger man som superman efter) vilket var superskoj.   
  
Efter 2,5tim så kände jag mig ganska mör så då gick vi till Mojitobar och tog ett par drinkar (pina colada och lemon daquiri) som satte oss tillbaka hela 90kr totalt. Sjukt billigt. 

 Hotellet   Mojitobar
    Vissa var extra glada för ett nytt armband🙂