Taggar

, , , , ,

Inatt var det fest på stranden och därför tvingades vi stänga vår balkongdörr. Men vid fem så öppnade jag igen för att få in det tunga dova bruset från vågorna som metodiskt bearbetar stranden. Finns det något mer underbart ljud?

Vid 06:30 så var jag nere och knäppte lite bilder mot vår infinity-pool ut mot havet. 

 
Men 08:30 så kom det en skur på 15min och då blev allt grått. Cabarete-borna verkar lite halvsömninga för det är inte jättemycket som är öppet vid 08:30 så vi tog vår vanliga frukost med lite Nescaffé, yoghurt och en smoothie på färsk frukt.   

Gårdagen innehöll lite drama då Céline upptäckte att jag tappat mitt örhänge, som normalt sitter som berget. Vi hade precis stimmat i havet och haft skoj med vågorna. Därefter ett dopp i poolen för att svalka oss lite och då upptäcker hon att jag tappat örhänget. 

Så ligger den i havet eller poolen? Jag bestämmer snabbt att utforska poolen 20x 10m. Det tar 1min och så hittar jag den på botten och 2min senare hittar vi låset som är 5x5mm stort på botten. Snacka om flyt🙂

Här uppe ska det vara ett bröllop till helgen tydligen.  Hoppas vi är bjudna.