Taggar

, , , , , ,

Här lagade jag en pastagratäng på lammfärs (torsdag)och lyckades bränna mig rejält på formen när det var klar. 

 
Så här såg det ut när jag skulle fota en kopp varm choklad (måndags) med en liten kakao-boll på kanten.   

Céline lyckades oxo bränna både finger och knogen. 

I fredags skulle jag trixa lite inne på spa:ET innan jag hoppade i poolen. Det slutade med ett stort blåmärke på ena skinkan. 

Och i lördags lyckades jag med konststycket att försöka lyfta ut en gratängform i ugnsgallret. Vilket slutade med att hela portionen halkade av och åkte i kaklet och sprack i 1003 bitar med mat och keramik om vartannat i köket. 

Inte riktigt min vecka kan man kanske säga :)  

Men nu är det ny vecka och jag är redo för nya utmaningar och samtidigt räknar vi ner till beöllopsresan till Dominikanska. 

14 dgr kvar  

Bild från tripadvisor.com