Taggar

, , , , , , , , , , ,

Att styra upp ett bröllop nere i Frankrike är inte det allra lättaste. Speciellt inte med en kock och champagne-mannen som verkar ha svårt att svara på mailen vi skickar.

Och sen är det kris på blomfronten då Céline helst vill ha pioner i sin bukett, dock är det inte säsong i mitten på juni. …eller vi vet inte förrän 10 dagar innan bröllopet och det kan vara lite nära inpå för att chansa. Så nu kikar vi på lite olika ros-varianter som skulle kunna likna en pion. Phew, vilken vetenskap.

Sen är Céline snart klar för att resa ner till Paris och hämta upp sin bröllopsklänning på  Delphine Manivet med sin mamma. Själv har jag köpt min mellanblå kostym på Jens Dahlström är i Stockholm, det tog typ 10 min och sen hade jag valt den.🙂

Själv saknar jag skorna som ska vara ett par tobaksfärgade läder/mocka skor, kommer förmodligen om 4 veckor. Och sen ska jag ner och hitta en snygg champagnefärgad väst/kravatt och vit skjorta på Eric Skoglund.

Bröllopsresan får bli två nätter på Château de Riell i Frankrike tills vi vet var vi vill åka och det är oxo bokat och klart.

Gästerna börjar boka sina resor och igår bokade jag pappas resa. Försöker para ihop alla som inte har någon att resa med så att de får sällskap ner.

Min Bestman har lovat att plocka upp pappa på flygplatsen i Barcelona, men om jag inte passade mig så skulle jag tydligen inte få komma på bröllopet sa han.🙂

Sen så blir förmodligen ringen klar om ett par veckor. Därefter är det bara en massa smått som ska falla på plats. Som tur är så åker vi ner 5 dagar innan bröllopet för att se till så att inget lämnas åt slumpen😮

Tur man har satt upp ett Excelblad med allt som ska göras, alla gäster, kontakter och mycket mer…🙂

21085_10152910935573411_7699122937529034903_n