Taggar

, , , , , , ,

Ibland hittar man bara ett par snygga skor som man bara måste ha. Hittade dessa beige/vita sneakers i skinn på Jupiter här i Stockholm.

Förra gången jag köpte Kenneth Cole sneakers var i NYC och dessa var ett par såkallade Dress sneakers (dvs inte för att promenera med i stan). Det tog 7dagar och sen var skorna slut.

Förhoppningsvis så varar dessa lite längre än så. I butiken så fick jag en liten varning om att man kan ev behöva gå in dem, vilket innebär plåster och Compeed. Första dagen klarade jag mig till jobb innan fötterna var slut, detta gjorde att jag plockade på mig 20-30 plåster på båda fötterna.

Två dagar senare så bytte jag till Compeed när jag nu vet var alla blåsorna sitter. Ska det alltid vara så att man ska få lida för att vara lite fin på fötterna?🙂

IMG_4741.JPG

IMG_4773.JPG

IMG_4739.JPG