Taggar

, , , , ,

Sitter och käkar lunch läser lite historia på nätet när jag blir konstant avbruten av en väldigt högljudd tonåring.

Bredvid mig sitter en mörkhårig liten tjej på 16 som sitter och lyssnar på en annan lite längre 16-årig blondin med långt rakt hår som aldrig verkar sluta prata om sig själv.

Blondinen pratar om en 35-kille som heter Johan bl.a.
-Aaalltså jaaaag hade druckit sån där Celsius och sprang runt som en iller i butiken och då kom HAN bara.
-jag börjar komma in i värsta Värmdöflow:et, och nu är alla killar ute efter mig.
-när någon ringer till ditt jobb och frågar efter dig, då är det lite smickrande. På gränsen till att vara lite creepy.
-ja, det är en hårfin gräns
-alltså, det är ju lite smickrande, men ändå creepy.
-och fast han inte handlat hos mig så har han ju alltid tittat på mig. Ja, jag har ju aldrig lagt märket till honom, men jag måste ju vara trevlig.


-ja oxo började jag hälsa på alla redan i hallen. Och så hälsar jag på en kille som heter Andreas. Alltså jag blev helt lack assså fu@k you bara. Jag jag ville bort från hallen och då bara tar han tag i mig och säger, det där tar vi om igen.
-du tittar mig i ögonen när du hälsar på mig. Alltså vaaaadåå, fu@k you bara sa jag.
-jag bryr mig inte, jag har ett foto om du vill se hur han ser ut säger blondinen.

Kom och hjälp mig!!!