Taggar

, , , , ,

När det blir mörkt vid 19 och gatubelysningen är lite sioså med så springer man hellre ute tidigt på morgonen. Så redan vid fem var jag uppe idag och någon timme senare vaknade Céline.

07:18 lämnade vi Casa Verde Hotel för en frulle på Banana Dang. Jag tog givetvis med mig stora gluggen 70-200mm för att se om man kunde få lite sköna bilder på morgonen.

Det är värsta backarna överallt, känns som rena San Francisco här. Bra träning dock!!!

30min senare steg vi in på Banana Dang. Det står en stor kille bakom kaffemaskinen och levererar kaffe till och det kommer in folk lite då och då som tar med sig kaffe ut.

De säljer även lite Tshirts, muggar o lite annat smått o gott.

På menyn har de en jättegod frukostskål, Purple Bowl – hemgjord müsli, kokos och en smoothie i botten på acia-bär o blåbär som är en vinnare.

Just nu sitter vi och surfar lite på deras WIFI. Ute är det säkert 30-32 grader redan och klockan är inte mer än 08:55.

Som tur är så är det en del moln emellanåt annars hade man inte klarat många minuter i solen.

Sen ska vi kila ner till stranden och jag ska öva lite på mina ”pops” upp-hopp i sanden inför surfen imorgonbitti.

20130911-085844.jpg

20130911-085851.jpg

20130911-085906.jpg