Taggar

, , , , , , , , , ,

Vilket grispris man får betala i en liten etta 2 564 kr/år och för 2013 så betalar man  2 616 kr/år. Hur mycket gas använder jag egentligen när gasräkningen är högre än min elräkning. Skulle ju kunna driva hela lägenheten på den summan.
 
640 kr ska jag betala för 121201-130228 …huva.
 
Lite längre ner på fakturan står det
 
Extra information:
Missa inte vår recepttävling på Facebook där du kan vinna en resa för två till Italien.
Läs mer på http://www.stockholmgas.se
 
De måste ju skoja!!!
 
Idag så kontaktade jag dem för att be dem makulera räkningen, men det ville de bestämt inte göra. Då frågade jag om de inte kunde makulera den och skicka en ny som inkluderar min slutavläsning fram till 130320. Men det var tydligen mer än vad systemen klarar av, och det skulle innebära en massa extra kostnader för dem. suck…istället så kunde han skicka slutfakturan separat redan nu om jag ville.
 
Kommer aldrig i mitt liv att fixa en gasspis igen!!! Tyvärr så går det inte att sätta in elspisar i fastigheten eftersom skåpet i källaren inte skulle klara det i denna gamla kåken, så nu lämnar jag över min huvudvärk till Klara som flyttar in i min lägenhet den 25 mars.
Gas fakturan