Taggar

, , , , , ,

Idag jobbar jag hemma och passade då på att göra lite ärenden på lunchen.

  • Inne på banken och fört över lite pengar från en utbetalningsavi.
  • Köpt en bollnippel för att pumpa upp vår lilla balansplatta och fyllt upp den me luft.
  • Mött upp Diana som skulle köpa vår ena Philips blender
  • Lunchat på Krukan
  • Lämnat in ett par nya skor samt gamla sandaler för klack och sulning
  • Fikat på Mellqvist och lyssnat på Anders Panama-resa

Sen sitter jag och skriver mitt första inlägg med ett nytt gratisprogram för Bloggar. Perfekt om du driver ett par olika bloggar och vill ha allt på ett ställe. Fungerar alldeles utmärkt med WordPress ”tror jag” iaf. Själva programmet är väldigt snyggt uppbyggt och intuitivt. Man slipper logga in på sidan och klicka en massa, samtidigt har man tillgång till alla grundfuntioner. Programmet heter Pixel Pumper och finns till Mac vad jag vet. I dagsläget så finns den i version 1.0, men känns redan väldigt komplett. Dessutom så är programmet gratis för den som vill prova.

Dock visade det sig att vara lite problem för mig att lägga in fler än en bild i taget tydligen. Men det löser sig väl i senare releaser.

Skärmavbild 2013-02-21 kl. 14.47.57 mzl.gwnbtoom.800x500-75 mzl.edkjywam.800x500-75 mzl.rwhfvznf.800x500-75 mzl.okntakhe.800x500-75