Taggar

, , , , ,

Demski (en av mina bästa vänner sen +30 år) har varit med Maggan och hennes syrra utanför Stockholm över nyår och då passade han på att ta en lunch med mig och en kaffe. Demski bor i Malmö och jobbar 6v till sjöss i Brasilien och är hemma 6v med full betalning. Nu åker han inte ut förrän den 21e och då hade han lite semester här uppe. Vi försöker att träffas ett par gånger per år, även om det kan vara lite svårt ibland med tanke på att han ofta är utomlands eller så är de uppe i stugan i Luleå. Om somrarna iaf…

Vi hann träffas 2 timmar nästan innan regeringen tog över. Det är ganska otroligt att Demski som alltid är grym på att käfta med allt och alla, typ som mig. Att han nu är bitch-slapped av Maggan och sitter t.o.m på kommando.

Han ringde henne från Mellqvist och då sa hon att hon praktiskt taget satt nere i bilen. 10min senare nästan rusade vi ut för att Maggan skulle dyka upp på Mariatorget 5min senare. Jag menade på att vi kunde sitta ner och softa tills hon var 5min bort. Men istället så stod vi ute och väntade på henne i 45min innan hon dök upp. Hade Demski gjort samma grej så hade han förmodligen inte levt idag.

Snacka om könsdiskriminering av det manliga könet. Jag manar för upp till kamp för de förtryckta bitch-slappade killarna så som Demski.😉