Taggar

, ,

Igår kommenterade jag på en av mina kusiners barns Instagrambild – en bok av Bingo Rimér. Jag skrev Usch, vilken slemmig typ. Och det är precis vad jag tycker han verkligen är, en slemmig typ. Baserat på hans flickfotograferande åt Moore, Slitz och diverse andra mjukporr/mode blaskor, någon/några amatörporrfilmer, allt skvaller i media på nätet samt de gånger man sett honom på Obaren och andra ställen i Sthlm. Sen svarar Bingo Käften! på min kommentar vilket är roande och blev lite material till min blogg.
 
Killen var säkert mobbad i skolan och där tog hans självförtroende en rejäl smäll så han bestämde sig att flytta från lilla Hällaryd, var tvungen att byta namn från Björn till Bingo, bleka håret med klorin och skaffa sig ett par jätteglasögon. Alltså tönt går från tönt till töntigare för att minus och minus inom matematiken blir plus eller?
 
Och eftersom sex säljer så utrustade han sig med en kamera och började fota en massa lättklädda och nakna tjejer och där har vi dagens Bingo bla. Allt för att boosta sitt lilla trasiga självförtroende.
 
Nåja, jag bryr mig egentligen inte om vad som pågår bland Sthlms c-lags wannabe kändislag och detta är såklart min egen åsikt.