Taggar

, , ,

Idag så jobbar jag hemma och det är alldeles tyst i lägenheten. Min lilla katt är nämligen hos veterinären och väntar på att hon ska bli sövd så att hon kan få bort lite tandsten idag. Det är väldigt nervöst och jag misstänker att Macchiato är lite misstänksam just nu och jag kommer få höra ikväll att allt var skit och att jag övergav henne. Men hon är i goda händer och allt kommer att gå bra. Det finns tydligen två metoder att ta tandsten och den som jag gör är den bästa och även den dyrare av de två. Jag hörde med Hornstulls Hund & Katt men fick en utskällning från Céline eftersom denna metod inte var bra för katten utan direkt livsfarlig. Sitter och håller tummarna nu för att allt går bra🙂

[…]
Macchiato har tydligen en fraktur i högra tanden där upp så den måste tas bort😦