Taggar

, ,

Min katt Macchiato kan stå hur länge som helst och tigga vatten från badrummet. Sen lämnar hon ibland utan att ha druckit något, antar att det är mer uppmärksamheten hon jagar.

Från kranen i köket dricker hon aldrig, trots jag bytt till Hans Grohe kran :0 sen gillar hon att slita upp gallret från golvbrunnen en halvmeter i luften och gärna mitt i natten.

När hon sen hör att jag närmar mig så sticker hon. Jag har lärt mig sen länge att det inte är lönt att lägga tillbaka gallret, för då är det bortforslat inom 5min och gärna när man precis har somnat för andra gången.

Av någon anledning så gilla hon att dricka ur golvbrunnen och jag förstår inte varför. J-kla kloakråtta!! Sen drar hon även omkull toalettborsten, vilket är skitäckligt om den är lite halvfull med vatten…

Nä tillbaka till mitt kaffe och jobbet.🙂

20120906-145523.jpg

20120906-145529.jpg