Taggar

, , ,

Idag är det andra dagen efter min långa fem veckors ledighet. Och dagen började med något liknande detta. Körde en smoothie i min nya Philips blender som jag älskar. Har dock fattat nu att den inte stannar av sig själv när man trycker in ”smoothie-knappen”. Gick nämligen på toa igår efter att tryckt in knappen och 10 min senare så ångade blendern fortfarande på, det blev en ganska slät drink till slut iaf🙂

Så gott som alla email i min jobbmail är avskannade, otroligt vad lite mail jag har fått, fast sen kom jag ihåg att jag läst och svarat på en massa mail under semestern.

En jobbkompis ska flytta till hus, vilket påminner mig om min patetiska lilla minitvåa på 38kvm. Måste hitta en ny lägenhet snart…

Mina kriterier som jag redan postat😉
Balkong (inget Franskt skit), max avgift 2700sek/mån, max 3MSEK, minst 45kvm, bra planlösning, helst Söder, inte första våningen, ej äldre än 60-talet ev. spillrans ny men inget mellan 70-00-talet. Åren som arkitekterna helst vill glömma kanske?
Är detta för mycket begärt kanske?🙂
 
Varför sitter du fortfarande kvar framför dator och läser? Fixa en lägenhet till mig!!!