Taggar

, , ,

Sitter och tittar på Troy på kanal SpaceHD och ligger i soffan i ett par av mina badisar. Just nu är det 28 grader ute och det innebär att jag säkert har 32 grader inomhus. Jag svettas som en glaserad kalkon på Thanksgiving redan innan den 22 november. Det rinner längst magen och underarmarna och det är jävligt äckligt. Floder stora som Amazonas rinner bort och lämnar min kropp, jag smälter bort. En liten vind letar sig in genom myggnätet som Johan sprang in i tidigare ikväll och den lindrar i sådär 0.001s innan den dör ut.

Akilles får en pil i hälen i Troya och han lider inte hälften så mycket som jag gör i soffan. Efter ytterligare 2-3 pilar så hinner han även dra ett gäng repliker och kyssa donnan. Allt medan jag sitter och rinner ner på golvet.

Men det år bra, för jag behöver tappa 100kg fett minst.

Nu blir det f-n dusch och AC-Sovrummet för här kan man inte vara.

[00:08]
Efter en dusch så har man exakt 16 min på sig att göra sig ordning och rusa in i AC-rummet, därefter är det kört. Här inne så har ett jäkla mygg brutit sig in trots avspärrningar odyl. Får jag tag på henne så kommer jag donera henne till anatomi avdelningen på myrornas Universitet inne på toaletten under fönstret.

20120820-001358.jpg

20120820-001404.jpg