Taggar

, , , , ,

Just nu ligger jag och raggar D-vitamin på en brygga på Hammarbysidan. Vi har precis tryckt i oss vars en 250gr muffins – kardemumma/vanilj o choklad/toffe, eller gjort ett tappert försök kanske man skulle säga.

Jkla halsont som vägrar ge upp, trots ivriga försök att stävja den med C-vitaminer, FF, airborn, multivitamin, te, antioxidanter, hostmedicin & någon galen Ungersk brusgrej som jag inte vet vad de innehåller. :0

4v semester kvar och alla räkningar är betalda vilken är en skön tröst. Dock gick d inte att boka resan t Curacuo men det löser väl sig antar jag.

Igår gjorde jag värsta frukost-omeletten på sex ägg som hade värdens minsta äggula. Med gräslök, proteinmjölk, salt, peppar, rosmarin, ost, salami och lite tomater strösslade över. Till efterrätt en turkisk yoghurt med cashew, mandel och honung på toppen. Sen gjorde jag lager på lager med hallon o björnbär.

Sen hittade jag en ny fin OS soptunna på John Wall för 499:- som jag ska köpa.

Det finns en härlig hängmatta som man kan ligga i på andra sidan kanalen vid Karlbergs Slott som vi låg i igår i 2tim som jag kan rekommendera. 100 m efter att man rundat bron (på väg från Centralen så att säga), där ligger ett fil och utanför finns bästa hängmattan.🙂

Nä tillbaka t solandet.

20120729-150741.jpg

20120729-150751.jpg

20120729-150802.jpg

20120729-150809.jpg