Taggar

, , , ,

…hemma i Claddes coola lägenhet så blev det lite fallskärmslektioner under kvällen. Det blev även åtskilliga Jägers under kvällen. Cladde hade en 1,7L bara så att det skulle räcka för hela kvällen, hehe. Sen passade jag på att hjälpa honom med hans katt, den hade värsta tovorna i pälsen. Cladde hade fått för sig att det var en fettknuta, men jag klippte bara bort allihop. Dock blev katten inte alls för glad utan fräste en hel del.

Det var kul att träffa gänget, kompisar som man växt upp med och känt i över 30 år. Inget konstlat eller obekvämt utan allt är alltid så j.kla enkelt när vi hänger. Sen raggade vi upp ett par taxibilar och åkte in till Paddy’s som faktiskt var fullsmockat. Där lurade Jenny Andreas till att göra bort sig rejält, vilket slutade med att jag fick rädda situationen så han slapp få stryk. Hela kvällen var riktigt lyckad och slutade med att jag stod och pratade med Demskis nya granne som oxo kom hem samtidigt i 30 min. Dagen efter var man inte direkt kaxig.

Lördagen var lugn och sansad och jag och David var ute och knallade lite under dagen och käkade nere på Njutbar som är ett riktigt trevligt fik på Stora Nygatan. Tror jag gick 2 mil igår och idag börjar jag dagen med en 5km powerwalk🙂 Nu ska jag kila ner och slänga mig någonstans och lapa lite sol och läsa en bok.