Taggar

, , , , ,

Igår så besökte jag min brorsdotter efter jobbet. Lilla Leia är så liten och söt, knappt 3 månader gammal. Hade handlat med mig lite kläder och annat från min Dublin vecka i maj till henne och till min gudson så gick jag ner på Hansacompaniet och köpte lite leksaker. Tusan vad svårt det är!!! Köpte ett pussel med 25 bitar från ”Cars” och sen blev det något lego, modell större med djur och en massa tatueringar av fotbollar, drakar osv. Lex som min gudson heter som är 3 snart, rusade i 100km/tim för o möta mig. Han skulle visa mig sin bil som han kunde köra runt i. Sen byggde vi pussel och lite annat. Lilla Leia lyfte jag upp och så somnade hon på två röda, så kul tyckte hon jag var.

Sen bjöd David på grillad lax, romsås och en sallad, med ett glas rose. Till detta en efterätt på glass och mina favorit kex från England.

Idag så har jag haft 3 telefonmöten, ett så var personen 30 min sen, suck. Och givetvis så vill en kund att vi ska komma ut och installera MITT under semestern, fast han hade precis fått detta på sitt bort oxo så…

Efter mötena så kilade jag ner för att få öra lite skvaller från Zoltan, min barndomsvän som jag har känt i över 30 år. Det var som att vi sågs igår fast vi inte setts mer än ett fåtal ggr de senaste 5 åren. Så vi snackade och skrattade en hel del ute på Esspressohouse uteservering. Imorgon ska vi gå ut alla 4 barndomsvänner och ta en öl och snacka massa skit, ska bli hur kul som helst. Precis innan jag kom hem så ringde Andreas och frågade om jag inte ville ut ikväll och ta en öl med honom. Så nu blir vi ett stort gäng ikväll, samt imorgon oxo. Bra start på semestern…