Måste säga att jag gillar mer och mer WordPress blogg-portal jämfört med ganska begränsade www.finest.se. Nu har har jag iofs. endast lekt runt i min nya blogg under en dag, men ju mer jag provar desto mer vill jag bara skriva. Har kikat runt lite på andras bloggar och de ser riktigt professionella ut med en massa statistik, applets och en massa annat skoj som man kan lägga in på sin sida.

Imorse så sprang jag första 5km rundan i Kungsparken/Slottsparken, f.n vad segt det gick nästan 25min för ynka 5km. Ska se om jag orkar mig upp i tid och springa i morgon bitti oxo.

Jenny och Matte ville att jag skulle henka till Danmark imorgon, men vi får se hur det blir med det, måste jobba hela förmiddagen minst imorgon.

Sen snackade jag med en av mina barndomsvänner (+33 år har vi känt varandra) om att träffas upp och ta en fika till att börja med. Det var år och dagar sedan vi sågs sist så det ska bli askul.