Taggar

, , , , ,

För närvarande och de senaste 18 månaderna så har jag letat efter en ny lägenhet i Stockholm. Min lilla kravspecifikation är som följer: Den måste ha balkong, det är ett krav. Sen så får den inte vara mindre än 45 kvm och den bör ha ett sovrum som rymmer en 1.60cm säng minst och lite utrymme. Sen gärna ett kök med bra utrymme och öppenplanlösning mot vardagsrummet, men det är bara en mindre detalj. Det måste oxo finnas gott om utrymme för garderober, eftersom jag har en hel del kläder i dagsläget. Sen får den inte vara äldre än 60-talet, helst sekelskiftes eller 30-tals, men det letar väl hela j.vla Stockholm efter. Lägenheten måste vara innanför tullarna såklart, känns ganska meningslöst annars.

Om du hittar en till mig som jag köper så utlovar jag en fin belöning under förutsättning att jag inte själv redan har sett den såklart.